Friday, 19 September 2014

Hallowread!






Seen on All about books and hosted by What She Reads.

I thought this was a cool idea and the first book that was chosen (Inferno Park by J.L. Bryan) sounds really interesting. You find the rules and all the information here.

The HALLOWREAD is a read-along in October and will cover several books on several blogs - most of the books still have to be revealed ;-)
Everyone who is interested is welcome to join and share their opinion about the books! 

Can't wait till it starts, yay!

1 comment:

  1. Oha, das klingt interessant, aber ich befürchte das passt bei mir zeitlich nicht. Ein englisches Buch pro Woche bekomme ich eh nicht hin und im Moment bekomme ich meine Lieferungen auch nicht pünktlich. Aber ich wünsch dir viel Spaß und bin gespannt auf deine Beiträge. Ich bleib erstmal bei meinen Sanderson-Büchern ^^ Erstmal "Der Weg der Könige" lesen, damit ich dir brühwarm berichten kann, wie ich den Kram finde :D

    ReplyDelete