Saturday, 9 August 2014

Just some changes :)

As some of you might know, I am not living in Germany any longer. I moved to Australia in October 2013 and at the moment it looks like I will not be coming back.

I have been thinking about changing the language of my blog to English for a while now as it is a) the language I speak now, at work with customers and colleagues and at home with my partner and friends and b) a language almost everyone understands and therefore it makes my blog accessible for more people.

My next posts will therefore all be in English and if I enjoy it more I will stick with my decision.

As most of my German readers know and understand the English language, I don't think it will be a problem :)

And I don't mind being corrected if you find any horrible mistakes :D I consider my English to be quite good but I am not a native so mistakes will probably happen from time to time :D 

Cheers,
Mila


3 comments:

  1. Ich finde die Entscheidung mehr als nachvollziehbar und hoffe, dass Du so ein paar mehr interessierte Leser für Dich gewinnen kannst! Allerdings weiß ich, dass Du sehr wohl Deutsch verstehst und so musst Du leider damit rechnen, dass ich - es sei denn es ist eine Diskussion - auf Deutsch antworte. Sonst ist es mir zu anstrengend ;-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Und ich antworte & diskutiere gerne noch immer auf Deutsch :-)
      Uebrigens... hast du Fool's Assassin schon? Ich habs eben als ebook gekauft und lass alles stehen und liegen, damit ich anfangen kann, bin total hibbelig ;-)

      Delete
    2. Ich habe Dir gestern schon einmal was drunter geschrieben, aber das System scheint die Antwort geschluckt zu haben.
      Bestellt habe ich das Buch und es hieß zunächst, ich müsse zwei Monate warten, aber nun scheint es so, als käme es doch schon diese Woche. Bin schon gespannt!

      Delete